Beställning av lunchlåda - Avhämtning

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Här kan du som vårdnadshavare beställa lunchlåda för avhämtning åt ditt barn som är folkbokförd i Högsby kommun och går på Högstadiet eller Gymnasieskolan (gäller även för gymnasieelever som studerar på annan ort). Sallad och dryck ingår inte i lunchlådan.

Kommande veckas matsedel uppdateras på måndag fm veckan innan, t ex så kan man fr o m måndag v. 5 beställa lunchlåda för v.6 (med reservation för att saker och ting återgår till det "normala", d v s att eleverna återigen ska gå i skolan).

OBS! Beställningen måste skickas in senast klockan 12.00 på fredagen innan aktuell vecka!

Har du två eller fler barn som du vill beställa lunchlåda åt så måste du göra en ny beställning för varje barn!

Skulle ni få förhinder och behöver avbeställa en lunchlåda så kan ni göra det genom att logga in på https://minasidor.hogsby.se och klicka på ert ärende under "Mina sidor" i menyn längst upp. Där kan ni då välja att skicka ett meddelande till handläggaren. Alternativt skickar ni ett mail till maltid.frovi@hogsby.se dagen innan eller senast klockan 09.00 samma dag.

Möjligheten att kunna beställa lunchlåda för avhämtning kommer att finnas tillgänglig så länge distansundervisningen pågår.

OBS! Kom INTE till skolan om du har influensaliknande symtom som snuva, hosta eller feber. Detta gäller även vid lindriga symtom.  

Behandling av personuppgifter

Frågor om e-tjänsten

Följande behövs för e-tjänsten

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa